Wij zijn weer open!

Ook in deze bijzondere tijden gaat de zorg voor uw gehoor gewoon door. Daarom bieden wij nog steeds de beste hoorzorg zoals u van ons gewend bent, veilig en adequaat. Wij begrijpen dat een bezoek aan onze winkels in de huidige situatie misschien erg spannend is. Daarom hebben de gezondheid en veiligheid van u en onze specialisten de hoogste prioriteit. Hiervoor gaan wij nog verder dan de richtlijnen van het RIVM om uw en onze gezondheid te waarborgen. Is het voor u niet mogelijk om langs te komen in de winkel? Oorwerk bied ook hoorzorg op afstand. Dat betekend dat u kennis kunt maken met de nieuwste hoortoestellen, in uw eigen vertrouwde omgeving. Ook bij de afstelling van uw hoortoestellen kunnen wij vaak op afstand de beste hoorzorg bieden. We vertellen u graag hoe wij dat doen!

  • Onze winkels zijn weer geopend volgens de normale openingstijden.
  • Oorwerk gebruikt de beste beschermingsmiddelen, voor u en onze specialisten.
  • De beste hoorzorg zoals u dat van ons gewend bent, veilig en adequaat.

 

Op de hoogte blijven over onze producten, services en aanbiedingen? Meld u aan voor onze nieuwsbrief. 

 

 

Zo kunnen wij u veilig helpen.



Door gebruik te maken van de best mogelijke beschermingsmiddelen kunnen wij u de hoorzorg bieden zoals u van ons gewend bent. Natuurlijk houden we voldoende afstand, maar we doen nog meer. Zo maken wij gebruik van plexiglas zodat u toch een vertrouwd gesprek kunt voeren met uw audicien. Onze werkwijze is zodanig aangepast dat we nagenoeg alle voorkomende handelingen op 1.5 meter kunnen doen.

Nieuwe hoortoestellen en onderhoud.



Wilt u de nieuwste hoortechniek ervaren of heeft u een hulpvraag over uw huidige hooroplossing? In de meeste gevallen kunnen wij u in de winkel helpen met het aanmeten van uw nieuwe hooroplossing, of bij het bieden van de ondersteuning die u nodig heeft met uw huidige hooroplosing. Hiervoor maken wij niet alleen gebruik van de beste beschermingsmiddelen, maar bieden we ook de beste hoorzorg, zoals u dat van ons gewend bent.

Hoorzorg op afstand

 

Helaas is het niet voor iedereen mogelijk om een afspraak te maken in onze winkel, of mag u wegens het coronavirus uw huis niet verlaten. Om iedereen toch van de best hoorzorg te kunnen voorzien bieden wij “hoorzorg op afstand”. Dat is de service en kwaliteit zoals u van ons gewend bent, maar dan op afstand. Hierbij helpen wij u stap voor stap bij het instellen en aanpassen van de hoor-oplossing die bij uw wensen past.

 

Hoorzorg op afstand in 5 stappen.

  1. We maken een afspraak voor een telefonisch consult met 1 van onze specialisten.
  2. Wij stellen uw nieuwe hoortoestellen in op basis van uw wensen en het audiogram (uw gehoorverlies) dat bij ons bekend is.
  3. U ontvangt een Hoorzorg pakket bij u thuis met de nieuwe hoortoestellen en een nek-lus, een apparaat waarmee wij u op afstand kunnen helpen. U kunt uw nieuwe hoortoestellen direct uitproberen!
  4. We maken een afspraak voor een tussentijdse controle. Onze specialist doet op afstand de fijn-aanpassingen om het hoortoestel nog beter aan te passen naar uw wensen.
  5. Tijdens de eindcontrole doen we de laatste aanpassingen. Is alles naar wens? Dan stuurt u de nek-lus in de bijgeleverde bubbel-enveloppe retour naar Oorwerk. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen wanneer dat nodig is.

 

Al uw benodigdheden



Heeft u iets nodig zoals batterijen, onderhoudsproducten of wellicht een accessoire? Laat het ons weten. We kunnen deze producten gewoon naar u toe sturen of even langsbrengen. Dan hoeft u de deur niet uit. Natuurlijk bent u ook welkom in een van onze winkels met de gepaste voorzorgsmaatregelen. Onze specialisten helpen u natuurlijk ook graag verder wanneer u vragen heeft over uw hooroplossing of over het onderhoud van uw hoortoestellen.